Крок до майстерності



Однією з важливих проблем школи є помітне зниження інтересу учнів до предметів природничо-математичного напряму, що пояснюється об'єктивною складністю цих наукових дисциплін. Специфіка фізики на сучасному рівні потребує комплексного підходу в навчанні учнів предмета, оскільки логіка цієї науки прямує до об'єднання, інтеграції.
Інтеграція – є однією з найактуальніших інновацій, яка здатна вирішити чисельні проблеми освіти. Звичайно, система інтегративного навчання ще недостатньо опрацьована, а тому неоднозначно сприймається багатьма педагогами. Її повне теоретичне обґрунтування та запровадження у практику навчання – справа майбутнього. Але вже сьогодні є очевидним, що інтегративне навчання як ніяке інше закладає нові умови діяльності вчителів та учнів, є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання.
Методика проведення інтегрованих уроків повинна передбачати узгодженість дій вчителів різних предметів, щоб уникнути неоднозначності трактування одних і тих же явищ, позначення однакових величин, дублювання матеріалу.
Інтеграція зобов'язує до використання різноманітних форм викладання, що має вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу та формування цілісної картини світу. Вона стає для всіх її учасників – і вчителів, і учнів, і батьків, і адміністрації - школою співпраці та взаємодії, що допомагає разом крокувати до спільної мети.

                                   Інтегровані уроки з фізики


1. Закони оптики в живописі - 11 клас
2. Постійні магніти. Магнітне поле Землі - 9 клас
3. Штучні супутники Землі - 9 клас
4. Графіки залежності кінематичних величин від часу для рівномірного та рівноприскореного прямолінійного рухів - 10 клас
5. Похідна у фізиці й техніці - 11клас
6. Пристосування живих істот до дії атмосферного тиску - 7 клас




Комментариев нет:

Отправить комментарий